Diamonds

Napi egy perces kínai gyakorlat az egészségedért

Egy nagyon érdekes és pofonegyszerűnek tűnő gyakorlatot szeretnék ma megmutatni nektek. A módszer neve Jin Ji Du Li.

 

 

Annyi a feladat, hogy állj egyenesen, hunyd le a szemed és emeld fel az egyik lábadat. Teljesen mindegy, mennyire magasra emeled, a lényeg, hogy emeld.

Próbálj meg így állni minél tovább, maximum egy percig. A feladat többek között:

  • segít az alvásban
  • helyre pofozza a magas vérnyomást
  • segíthet a cukorbetegségben
  • fokozza a memóriát
  • enyhíti a demencia tüneteit
  • gerincbántalmak esetén is javallott

Amikor azt mondtam, a gyakorlat igazán egyszerű, picit lódítottam. Elsőre ugyanis feltehetően két-három másodperc után eldőlsz, mint a fa. Ettől ne ijedj meg, itt tényleg érvényes az elv, miszerint gyakorlat teszi a mestert. Én is el akartam borulni már három másodperc után. Aztán annyira megsértődtem a saját vélt teszetoszaságomon, hogy megpróbáltam nyitott szemmel a gyakorlatot. 

Nyitott szemmel sokkal egyszerűbb, simán ácsorogtam fél percig is. A gyakorlat lényege viszont a csukott szem. 

Reggel, este, vagy bármikor, amikor eszedbe jut, alkalmazd ezt a kínai módszert. Ennél hatékonyabb egészségmegőrző tipp ugyanis kevés van, fontos, hogy bátran iktasd be a mindennapjaid rutinjába. Pár nap múlva már tökéletesen menni fog több, mint tíz másodpercig fenntartani a pózt és ez a cél. Ha sikerült, irány a fél perc – utána válthatsz lábat! Napi egy perc féllábon, csukott szemmel ácsorgásról pedig vallani fogod: egy igazi áldás!

szerző: diamonds

fotó: http://csontkovacsspecialista.hu

 

 

 

Facebook oldalunkat IDE kattintva találod - kérlek, kövesd és támogasd munkánkat. 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!